Amerika dag 3. orange tree Clermont - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu Amerika dag 3. orange tree Clermont - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

Amerika dag 3. orange tree Clermont

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

13 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag nog niet echt lang kunnen slapen. Half 6 echt wakker. Hoop dat ik vanacht beter slaap. Half 7 kwam patrick er ook uit. Na even wat hangen een ochtend wandeling gemaakt. Hebben we een ontbijt gemaakt.
En zijn we naar universal gereden. In 1 dag kan je niet alles gezien hebben. Daarom heben we 14 dagen onbeperkt toegang. En zelfs in 2 dagen heb je nog niet alles gezien.
Vandaag hebben we eerst 1 park helemaal gedaan. Island of adventure. Wat een gaaf park. En alles zo mooi afgewerkt. Heel mooi. Zelf sprak het Harry Potter gedeelte me erg aan. Maar eigenlijk is alles leuk. We zijn in 2 water attractie's geweest. Waar je doorweekt uit komt. Denk dat we na 2 uur nog natte kleding hadden. Heel leuk, maar wel eenmalig. Vanuit dat park zijn we met de trein van Harry Potter naar het andere park gegaan. En hebben we daar nog een paar attractie's gedaan. De drukte viel wel mee. Al moesten we voor de nieuwe attractie van Harry Potter wel 75 min wachten. Was echt de moeite waard. Om half 7 hadden we er genoeg van. En nog niet alles gezien. Op weg naar huis even snel eten bij de Mac gehaald. En nu lekker brak op de bank tv kijken. Zometeen gaan we kijken wat het weer voor morgen word. We twijfelen om morgen of naar Kennedy Space center te gaan. Of naar sea world. We hebben de kaarten van allebei al hier. Dus word nog een verrassing.

• 14 Oktober 2014 - 14:16

Laura Oomen:

Hoi Wendy en Patrick,

echt ontzettend leuk om de verhalen te lezen. Ik kijk uit naar de volgende verhalen ;).

Heel veel plezier daar! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Laura