dag 4 Amerika, sea world - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu dag 4 Amerika, sea world - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

dag 4 Amerika, sea world

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

14 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Weer een lekker dagje voor de boeg vandaag. Eerst even lekker wakker worden en ontbijten. Lekker even wat baantjes zwemmen in ons zwembad en daarna opfrissen om weer weg te gaan.
Later op de dag is er kans op een bui met onweer. Dus we dachten laten we vroeg weg gaan. Zodat we voor de onweer weer thuis zijn.
Sea world, werd het vandaag.
Na een half uurtje rijden. En even onze buurt krokodil gezien te hebben (overkant van de straat zit een krokodil los!!!)
Waren we bij sea world. Drukte viel wel mee. Had allemaal verhalen van mensen gehoord dat het zo geweldig was. Dat moesten we gezien hebben.
Wij naar binnen. Zagen we dat je dolfijnen eten kon geven en dan kon aanraken. Super leuk. Ach wat kan mij die 8 dollar schelen dachten we, dit maak je niet vaak mee. Na Veiligheidsinstructie's mochten we richting het bad gaan staan met en paar visjes voor ieders. Best raar om ineens zo'n beet dichtbij te zien en hem dan aan te raken. Hoe zou dat voelen een dolfijn? Dachten we.
Ok pat eerst. Ik wacht ff af. Die durft alles gelijk natuurlijk. Pakt een visje. Hup 1 hand eronder en ja hoor dolfijn komt pakt de vis en pat aait de onderkant van de dolfijn.
Nu ik. Vond het best eng moet ik toegeven. Maar dacht nu of nooit. En ja ook ik heb hem aangeraakt. Beetje zacht ruw achting. Hele ervaring rijker. Daarna verder dieren kijken. De zeehonden show was er helaas niet. Was dicht. Maar de orka show en de dolfijnen show waren er wel. Super leuk te zien.
Er waren ook attractie's. 1 nieuwe attractie was manta. Je gaat zitten in en zitje. Beugel over je heen, maar ook je benen komen vast te zitten met een beugel. Zodra de baan gaat starten. Word je in een liggende positie gedaan. Alsof je vliegt ga je dus over de kop en maak je rare bochten. Voor iemand met hoogtevrees, best eng je kijkt echt letterlijk naar beneden. Maar echt super gaaf om gedaan te hebben.
Net voor de dolfijnen show werd er al omgeroepen dat er slecht weer op komst was. En dat sommige attractie's dan moesten sluiten. Gelukkig niet voor de dolfijnenshow. Die hebben we nog gezien. Daarna zijn we wel gegaan. Voor het onweer thuis. En dat is gelukt. Net een half uurtje thuis. En een rotweer dat het nu is. Dus word een avondje bankhangen, spelletje doen enz. Morgen weer een dag. Het blijft dan droog. Maar wel een beetje bewolkt geven ze nu aan. Dus we hebben besloten dat we naar Kennedy space center gaan. Beter dan dat het weer stuk heet is. We hebben even zitten kijken wat er nog op de planning staat deze week. Valt wel mee. Natuurlijk nog een keer naar universal parken, Kennedy Space Center, airboat en een basketbal wedstrijd. Morgen weer een dag.