dag villa, hallo rest van Amerika!!! - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu dag villa, hallo rest van Amerika!!! - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

dag villa, hallo rest van Amerika!!!

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

18 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Crystal River

Vandaag afscheid moeten nemen van onze villa. Wat was het heerlijk afgelopen week. Wat gaan we dit missen. Die heerlijke ontbijtjes en het zwembad. Toch een favoriet. Om 10
Uur moesten we weg zijn. Heel makkelijk sleutel konden we in een sleutelbox met code doen. En dat was het dan. Verder met onze reis. We hadden 1 ding sowieso op de planning staan. En dat was een rid met een airboat. Hoe gaaf is dat.
En dan maar hopen dat we krokodillen tegen kwamen en andere dieren
Toen we om 11.50 uur in de boot mochten, kregen we Gehoorbeschermers op en vertelde de
Bestuurder van de boot, dat hij er alles aan zou doen om een krokodil te spotten. Maar het was best een warme dag, waardoor het water ook best warm is. Daar houden ze niet van, en gaan dan dieper onderwater liggen.
Helaas had hij gelijk, geen krokodil. Maar wel een bald eagle hebben we gezien. Hoe groot en hoe gaaf is dat om te zien. Helemaal leuk.
Na een half uur was het klaar. Weer aangekomen op de kade, kon je een alligator vast houden. Maar het was zo druk. We hebben dat niet gedaan.
Toen zijn we naar de eindbestemming gaan rijden. Crystal river. Daar zitten we in het the plantarion on Crystal hotel.
Erg mooi en groot hotel. Alles op en aan. Vandaag was er ook een bruiloft, erg leuk om te zien. En wat een top locatie. Na het hotel te hebben bekeken. Zijn we gaan rijden, hier zitten namelijk in de rivieren zeekoeien. Dat wilde we wel zien. En we konden natuurlijk niet wachten op morgen. Dus wij rijden, zoeken, rijden, zoeken. Na een paar keer gestopt te zijn bij een rivier en niks gezien te hebben, zijn we weer terug gegaan. Dan maar tot morgen wachten. Dan staat namelijk een kano tocht te wachten in een rivier met zeekoeien. Heel spannend. In Nederland dat ik, o die dingen doen niks. Maar sinds ik in sea world ben geweest, en heb gezien hoe groot ze daar waren. Weet ik niet of ik durf haha. Best wel eng. Maar dat is voor morgen.
Op de terugweg hebben we lekker gegeten. Deze keer werd het bij denny's. Erg goed eten. Veel eten voor weinig geld hadden we al van marco gehoord. Nou dat klopt zeker. En lekker. Daarna zijn we terug naar het hotel gegaan. Waar we nog wat rond hebben gekeken en daarna naar onze kamer zijn gegaan. Om heerlijk bij te komen
Morgen lekker rustig aan beginnen. Hoeven pas om 11 uur weg te zijn uit onze kamer. Heerlijk, lekker relaxt kunnen doen. Ik hou der van. Morgen dus op de planning kanoën met zeekoeien. Verder nog even kijken wat te doen verder. Maar onze eindbestemming word dan St. Petersburg. Hoop weer dat ik net zoals vandaag WiFi heb. Weet het niet zeker. Dus bijdeze tot het volende verslag.