bye bye Amerika - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu bye bye Amerika - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

bye bye Amerika

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

01 November 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Dag Miami hallo Philadelphia. Dag Philadelphia. Dag Amerika. Hallo Nederland.
Daar gaan we dan. Kwart over 9. Klaar om te vertrekken naar het vliegveld in Miami. Beetje zenuwachtig (zoals altijd). Jammer dat onze vakantie afgelopen is. We hebben het zo naar ons zin gehad. Maar het is straks ook weer fijn om weer thuis te zijn. Vanmorgen om half 7 kreeg ik al een sms van mijn moeder dat ze boerenkool en hutspot aan het maken was voor ons. O heerlijk niets zo lekker als dat. Wel even een overgang van lekker zomers eten naar winters eten. Maar eerst ons nog even vermaken op de vliegvelden.
Op het vliegveld aangekomen. Een heel stuk moeten lopen voor ons in te checken. Daarna bagage afgeven. Dat ging lekker snel. Toen weer helemaal terug om door de douane te gaan. Daar was het niet druk. Lekker kunnen we er snel doorheen. Even alles verkennen en even ontbijten. Honger!!! En dan wachten, wachten, wachten en nog eens wachten. Dat is echt een nadeel van vliegen. De kersthuisjes mochten ook gewoon mee. Je mag 1 grote tas meenemen en een kleinere. Na 20 minuten vertraging te hebben, door het rot weer in Philadelphia konden we dan eindelijk gaan. Vliegtuig zat echt helemaal vol. Mensen moesten hun handbagage ook inchecken aangezien er te weinig ruimte aan boord is voor alle tassen.
We zitten en lekker ruim ook. Halverwege kregen we lekker wat te drinken. Half uur van te voren. Turbulentie nooit prettig, het viel gelukkig mee. Na de landing uitstappen, iedereen wil tegelijk naar buiten. Wij niet onze volgende vlucht is om 20.50 uur. En nu is het 17.14 uur. Koud dat het is. Pat heeft gelijk zijn lange broek aan gedaan dat word wat als we in Nederland aankomen. Verwarming aan!!! Haha nu maar weer wachten,wachten en nog eens wachten.
Nog 1 uur wachten. Net lekker wat gegeten. Wat Amerikanen die naar Amsterdam gaan wegwijs gemaakt waar ze heen moeten. En een heerlijke mc flurry gegeten. En op 1 dollar na, onze dollars opgemaakt. Lekker 3 minuten in een massage stoel gezeten. En een souvenier gekocht.
Over 1 uur mogen we aan boord, eindelijk. Dan zal er wel weer een dekentje en een kussentje klaar liggen. Hoop dat ik lekker kan slapen.
Eindelijk geland. Ben kapot. Nu naar onze bagage. En naar onze familie!!!