laatste dag Miami. - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu laatste dag Miami. - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

laatste dag Miami.

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

31 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vanmorgen om kwart over 7 de wekker. Pfff wat vroeg. Maar dan kunnen er nog even ontbijten. Aangezien we al heel vroeg in Miami zijn en we pas laat kunnen inchecken. Na het eten kamer helemaal leeg gehaald en afscheid genomen van het schip. Wauw wat was dit gaaf om te doen.
Vanuit daar naar de taxi. Eerst door de douane. Standaard vragen weer. Horen jullie bij elkaar?Waar ga je heen? Wanneer ga je weer naar Nederland? Wat doe je voor werk? Zo kruisverhoor weer gehad. Op naar de taxi. Die bracht ons naar de oceaan drive cordozo hotel. Dat is het hotel van Gloria estafan en daar verblijven we de laatste nacht. Er zijn al heel wat mensen verkleed. Het is namelijk Halloween hier. En daar ben ik dus niet zo van. Dus ben benieuwd hoe het vanavond gaat worden. Koffers bij het hotel gezet en lekker even over het strand heen. Het is al heel warm. De zon is erg fel al. En dan al om half 10. Straks gaan we fietsen huren even over de ocean drive fietsen. Ben benieuwd. Fietsen door Miami super leuk. Ook wel spannend. Je rijd gewoon op de weg tussen al die auto's. Maar wel leuk. Vorige week hadden we vanuit de bus een monument gezien over de 2e wereld oorlog. Aangezien hier heel veel joodse mensen wonen. Wij zijn daar nu langs geweest. Heel indrukwekkend.
Daarna zijn we over THE ocean drive terug gereden. En er kwam waarschijnlijk een beroemdheid uit een restaurant. Dure auto's dikke auto's en een hoop beveiliging. Alleen wie het was dat weten we niet. Nu klaar om te gaan eten. Beetje zenuwachtig. Aangezien het Halloween is. En enge verkleedde mensen op straat. Wendy houd daar niet van.
Het viel allemaal reuze mee. Niet echt geschrokken. Wel heel druk. Net zoals carnaval bij ons. Daarna nog even geshopt. Ik had leuke dingen gezien voor kerst!!! Die nemen we mee voor mijn dorp. Mmm ons kerstdorp natuurlijk!!! Morgen gaan we vliegen. Hele dag op het ene vliegveld. Dan op het andere vliegveld. En uiteindelijk zondag morgen Nederlandse tijd om
Half 10 op Schiphol.

• 01 November 2014 - 14:21

Lineke:

Wat gaat de tijd snel, he als je het leuk hebt. Goede reis en tot zondagmorgen half tien!! xxx