Miami naar Bahama's - Reisverslag uit Smith Point, Bahama's van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu Miami naar Bahama's - Reisverslag uit Smith Point, Bahama's van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

Miami naar Bahama's

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

28 Oktober 2014 | Bahama's, Smith Point

Nou het was me een nacht wel hoor. Ik had weer eens erge rugpijn. 2e keer deze vakantie. Maar nu zo erg. Moest overgeven constant naar de wc en kon geen 3 min stil liggen of ik moes weer staan van de pijn. O wat baal ik. Wat nu weer. Straks is er iets aan de hand, kunnen we niet verder reizen. Na een nachtelijke wandeling naar de drogisterij die 24 uur per dag open is. Weer terug naar het hotel. Had al een oxazepam op en 2 patacetamollen. Toch nog maar een aleve erbij en heet spul op mijn rug. Zelfs dat baatte niet. Toen maar besloten om toch naar het ziekenhuis te gaan. Beneden bij de lobbie gevraagd of iemand ons kon rijden. Hele aardig man Carlos bracht ons. Daar aangekomen ging het snel. Bloedafname, urine monster, bloeddruk en hartslag alles werd opgemeten en genomen. Infuus erbij ik was uitgedroogd. Doordat ik zo misselijk was kreeg ik een middel tegen misselijkheid en morfine tegen de pijn in mijn rug. Toen ook nog maar een ct scan. Ach ben nu toch al in de molen. En daarna wachten,wachten en nog eens wachten. En maar hopen dat het niks is en we snel Carlos kunnen bellen om ons op te halen. Zodat we de cruise nog konden halen. Naar 3 uur kwam dan eindelijk het verlossende woord. Je mag naar huis. Nierstenen dat is het waarschijnlijk, niks meer te zien op de scan. Je kan nog wel zo'n aanval krijgen. Pijnstillers dan innemen. En dan volhouden. Zodra er bloed bij je urine zit terug komen. Verder hadden ze gezien dat er toch weer een hernia aanwezig was (wat ik altijd al gedacht had) en wel precies op dezelfde plek 4e en 5e wervel. Op passen geblazen dus. Na allemaal papieren getekend te hebben en naar cz en orha gebeld te hebben was alles afgehandeld. Terug naar het hotel. Tassen inpakken eten en gaan. Want om 12 uur begint alweer het inchecken naar de boot. Daar staan we nu. Erg druk. Maar tijd zat. Nou eindelijk op de boot. Eerst even verkennen, de kamers mochten we nog niet op. Niemand mocht er naar de kamer toe.
Om 14 uur werd er omgeroepen dat de kamers gereed waren. Super, konden we eindelijk die zware handbagage neerzetten. Koffers worden gebracht. Kan even duren. Er zitten hier 2300 passagiers op de boot en 950 personeelsleden. Heel wat dus. Ik merk dat de vermoeidheid toe slaat, dus rustig aan. Na een presentatie in het theater op de boot. Zijn we even naar de kamer gegaan. 1 koffer was er al. Even een time out, even op bed liggen. Tv heeft niet veel zenders maar wel films elke 2 uur een andere film. Nu was wintertale erop, blijft mooi die film. Daarna moesten we een evacuatie oefening doen. Dat is verplicht in Amerika. Wij zitten in het p gebied. Iedereen heeft een eigen pasje met naam erop, je meld je dan waar je moet zijn. Die strepen je aan en zeggen waar je moet staan. Als iedereen staat moet je je voorganger vastpakken en 2 stappen naar achter doen. Duurde best lang. Maar voor de veiligheid, altijd goed! reddingsplan gelukt, reddingsvest check, reddingsboten check!!! Nu lekker op de achterzijde van de boot zitten en genieten van de zon en het wegvaren van de boot. Op naar het 1ste eiland van de Bahama's. Het is is ook echt super veel en lekker (wat ik tot nu toe op heb dan) zometeen lekker bbqen heb er nu al zin. Vanavond is er ook een show in het theater. De welkomsshow. Ben benieuwd. Verder zien we wel. Lekker rust pakken. En wat slaap inhalen. Voel me nog niet helemaal top fit. Nou kan je vertellen die show heb ik niet meer gehaald. Ben naar bed gegaan en half 9 sliep ik. Klokje rond. Nu in freepord aangekomen. Bahama's here we come!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick en Wendy

Wij zijn Patrick en Wendy. Houden van reizen. We gaan best vaak op vakantie maar willen nog 1 ding en dat is een grote en verre vakantie: Amerika In oktober gaat deze droom in vervulling.

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 11075

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 02 November 2014

Rondreis Florida/Amerika

Landen bezocht: