3e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu 3e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

3e dag Miami

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

26 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vanmorgen lekker lang geslapen. Eigenlijk pas rond de middag de hort op gegaan. O wat erg!!! Hoezo erg? Is toch vakantie!! Ons eerste doel was ontbijten. Subway dat werd hem.
Zo en dat was me goed bevallen. Hoefde de rest van de dag geen eten meer. Daarna naar het strand. Even een beetje bijkleuren. In ons hotel verkochten ze kaarten voor 15 dollar. Dan kon je met 2 personen op het strand 2 bedden en een parasol krijgen. Heel goed geregeld. Niet duur.
Voor jullie eigenlijk een heel saai stukje want we zijn tot een uur of 17 half 18 op het strand gebleven. Daarna lekker naar de kamer, de arco is dan erg lekker kan ik je vertellen. Ik heb alvast mijn koffer ingepakt. Morgen moeten we om 12 uur uit het hotel zijn. Ik wil niet haasten haha. Dan gaan we met de taxi naar de haven waar we vanaf 12 uur kunnen inchecken op de boot naar de BAHAMA'S!!! O zo zin in.
1 nadeel voor jullie, je zal geduld moeten hebben. We hebben namelijk geen WiFi op de boot. Dus kan geen verhalen plaatsen. Ik ga wel een verhaaltje maken van elke dag. En dan zet ik hem online zodra ik weer in Miami ben. 4 dagen geduld dus.
Ook voor de mensen die nieuwsgierig zijn, ik heb wat foto's geplaatst bij het vorige verslag. Had gister weinig bereik dus vandaar zo laat.
Dit waren de huishoudelijke mededelingen nu terug naar het verhaal van vandaag.
Na ff lekker ordinair gegeten te hebben bij de Mac,(Wat echt heerlijk was.) zijn we wezen shoppen. En ja het is te erg om te zeggen. Maar we hebben weer wat gekocht. 2 blouses voor onder pat zijn pak. Heel mooi. Nu terug naar de kamer. Tijd om nog eventjes tv te kijken. En daarna lekker slapen. Ik hoop dat ik eerder een verslag kan plaatsen, maar anders tot over een paar dagen.

  • 27 Oktober 2014 - 09:16

    Lineke:

    Heerlijk zo'n luie dag die hoort erbij , hoor. Genieten!!! veel plezier op de Bahama"s al zal ik je leuke stukjes gaan missen ! xxx

  • 28 Oktober 2014 - 14:42

    Trudy:

    Mmmmhh Bahamas. .heerlijk! !!!Ben benieuwd hoe het gaat! Hoop snel weer wat van jullie te horen! !!tot nu toe was het echt geweldig om te lezen! !Wat een reis tot snel x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick en Wendy

Wij zijn Patrick en Wendy. Houden van reizen. We gaan best vaak op vakantie maar willen nog 1 ding en dat is een grote en verre vakantie: Amerika In oktober gaat deze droom in vervulling.

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 11115

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 02 November 2014

Rondreis Florida/Amerika

Landen bezocht: