Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

Miami

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

25 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Heerlijk om wakker te worden en geen geluid te horen van regen of wind. Jeuh de zon!!! Het betere weer. Eindelijk
Zonder dat we het wisten kregen we ontbijt bij onze overnachtingen in dit hotel. Dus van profiteren. Daar aangekomen was het niet echt duidelijk. Met de kaartjes die wij hadden mocht je koffie of jus. En 2 stuks brood. Verder niks. Mmm beetje raar. Dan maar iets bij betalen. Moeten toch eten. Eten was heerlijk.
Daarna gevraagd om een andere kamer. We lagen boven een deur. En die deur ging om de minuut open en dicht. Dat hoorde we in onze kamer. Pat was daardoor al om 6 uur wakker. Maar kon allemaal geregeld worden. Wij konden gewoon weg gaan en een leuke dag ervan maken. Hun regelde dat de spullen in de andere kamer kwam. Super geregeld. Wij gingen naar de citybus om Miami te gaan ontdekken. Om kwart over 10 stapte we in de bus. Er stond een vrouw bovenin de bus alles door een microfoon te vertellen. Erg interessant. Om half 1 hadden we de eerste ronde erop zitten. Wij hadden ook een boottocht erbij zitten. Die was daar. Dus maar gelijk doen.
Om half 2 was het zover. De boot vertrok. En wat zagen we dolfijnen. Heel mooi. We gingen richting star island. Oftewel waar de sterren wonen. Wauw zoveel. Jennifer Lopez, antonio Banderas, Madonna, Shakira, Julio Iglesias, Hugh hefner en zo kan ik nog wel even door gaan. Allemaal hebben ze daar hun huis. En moet zeggen wauw wat voor een huis!!! Heel apart hoe groot en mooi het daar is. Ook de boot van Usher mocht er wezen. Jeetje wat een groot ding. Kunnen wij alleen maar van dromen.
Naar een uur waren we weer terug. We hadden besloten om de bus route weer terug te nemen. Aangezien we het zo warm hadden en we nog een duik in ons zwembad wilde maken. De nieuwe kamer was super fijn, geen deuren die meer dicht gegooit werden. Heerlijk. Snel naar het zwembad. O heerlijk even afkoelen. Daarna snel naar de kamer. Even opknappen. En klaarmaken voor vanavond. Ocean drive fotograferen. Ergens eten en daarna ergens een drankje doen. Dat staat er op de planning. Na even lekker wat gedronken te hebben s'avonds laat zijn we terug gaan lopen naar het hotel. Morgen weer een dag.