Napels, Amerika. al op de helft van onze reis!!!! - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu Napels, Amerika. al op de helft van onze reis!!!! - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

Napels, Amerika. al op de helft van onze reis!!!!

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

21 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Naples

Vandaag toch weer vroeg wakker. Waardoor? Geen idee. We houden een rustig dagje vandaag. Aangezien we morgen een drukke dag hebben. Om half 9 in ons kloffie naar buiten. Het strand op. Even kijken naar de natuur. Super mooi. Allemaal vogels op zoek naar eten. Zwarte pelikanen heel mooi om te zien. Terug op de kamer zijn we nog even tv gaan kijken en luieren. Om 12 uur moesten we er pas uit zijn. Lekker relaxt dus. Toen we weg gingen zijn we richting sanibel island gegaan. Een best wel groot eiland. Om daar op te komen moet je over een hele lange en vooral hoge brug heen. Betaal je 6 dollar voor om te komen. Daar aangekomen hebben we een parkeerplaats gezocht, en gevonden. Zijn we een stuk gaan lopen. Kwamen uit bij een pier, stonden allemaal mensen te vissen. En een hoop vis dat er zwom. Na een klein kwartiertje kijken had iemand iets beet. Hengel terug en wat was het. Gewoon een mini haai. Een hamerhaai. Haai dacht ik, nooit meer in de zee zwemmen haha. Rogge, haaien alles leeft hier in de zee. Wij verder allemaal schelpen mooie witte stranden en oude gebouwen. Zoals een vuurtoren uit 1884. Mooi om te zien. Terug bij de auto. Er was namelijk storm op komst. Wisten we dus op tijd weer in de auto. Wat dan doen. Ach laten we verder rijden en als we weer een outlet zien gaan we daar heen om wat te eten en te shoppen. Uiteindelijk hebben we bijna 3 uur geshopt. En zijn we 190 dollar lichter. Maar super leuke dingen. Een zwembroek, en een calvin klein pak voor patrick. En een dansshirt en een net shirtje van calvin klein voor mij. En een cadeautje voor onze kleine vriend noah!!! Zo leuk!!! Toen werd het tijd om naar het hotel te gaan. Was nog maar 20 min rijden. Daar aangekomen. Heel klein hotel, wel super leuk. Vriendelijk personeel. En wat we niet wisten ontbijt erbij morgenvroeg. Komt mooi uit, want we waren nog niet langs de supermarkt geweest. Op de kamer aangekomen,moesten we lachen. Alle bedden tot nu toe waren of heel groot of 2 twijfelaarsbedden op 1 kamer. Nu 1 twijfelaarsbed haha. Lekker knus dus. Gelukkig maar voor 1 nacht.
Toen op verkenningstocht. 5th ave dat was een dure straat zei de mevrouw van de receptie. Dat hebben we gemerkt. We hadden pizza op voorgerecht en cola. 51 dollar. De dag ervoor waren we voor veel meer eten dat kwijt. Maargoed wat maakt het uit, vakantie. Ook zijn we naar het strand geweest waar weer een trouwerij was. Even blijven kijken. Heeft wel iets moois hoor trouwen op het strand. Nu alles klaar gelegd voor morgen. Vroeg op. We hebben een rit van meer als 5 uur voor de boeg. Met een tussenstop in de everglades bij shark valley waar we tussen de krokodillen gaan fietsen.
Daarna rijden we door naar key west

• 22 Oktober 2014 - 07:22

Overbuurtjes:

Jee.....alweer op de helft! Wat gaat dat snel...
    Wij hebben hier met behoorlijke windkracht te maken gehad afgelopen nacht...
    Geen paniek...jullie huis staat er nog...! ; )

Geniet van jullie mooie reis!

Ps.....toetje van gister was heerlijk....haha