dag 2 Amerika 12-10-14 orange tree - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu dag 2 Amerika 12-10-14 orange tree - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

dag 2 Amerika 12-10-14 orange tree

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

12 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Vanacht niet echt goed geslapen. 3 uur werden we wakker. (Is het natuurlijk 9 uur s'morgens bij jullie) toch maar proberen om in slaap te komen. Maar om half 7 lagen we echt allebei wakker. Niet moe meer. Zijn eruit gegaan en zijn gaan kijken naar de zonsopgang.
Daarna hebben we even de poolboy gebeld. Want het water van ons zwembad stond wel erg laag. Kan een lek in zitten. Word gemaakt. Maar we konden wel lekker zwemmen.
Eerst maar lekker ontbijten. Lekker geroosterd brood fruit melk enz. Heerlijk.
Daarna snel douche en weg.
We zijn naar een dorpje geweest dat heet celebration. Het is (moet) het ideale dorpje. Word met walt Disney vergeleken. Alles in vrolijke kleuren en zelfs een paar boxen ( soort Efteling paddenstoelen) waar vrolijke muziek uit kwam. Heel gezellig. Ook hebben we daar in het water een alligator gezien de steeds dichter bij de kant kwam. Erg leuk om te zien. (ook al 1 grote krokodil gezien langs de autoweg)
Daarna doorgereden naar Orlando naar universal studio's
Het was erg druk. Halloween word ook daar erg veel en uitbundig gevierd.
Wij hebben gelukkig een 14 dagen park. Dus kunnen gaan wanneer we willen. We hebben een paar attractie's gehad. Twister was erg leuk. Word een orkaan nagebootst. Erg mooi gedaan. Daarna met de hogwarts expres richting het andere park. Helemaal geweldig heel het trein station van Londen nagebouwd. Na een uur wachten mochten we mee. In de trein zie je op een scherm de reis naar Zweinstein. Aangekomen daar. Stap je uit en is de school gewoon helemaal nagemaakt echt super. Vanuit daar door het park gelopen en naar jurasic park gegaan. Heel gaaf in bootjes ga je allemaal dinosaurussen tegen. En natuurlijk gebeuren er dan spannende dingen. Waaronder echt Heel hard naar beneden met de boot. Waardoor je zeiknat word. Super leuk en niet erg want het is hier erg warm.
Daarna echt naar huis, want we wilde nog erg graag in ons zwembad.
Heerlijk thuiskomen.
We hebben allemaal lekkere dingen qua eten en drinken gehaald. Zodat we vanavond een gezellig avondje hebben.
Morgen staat weer de universal parken op de lijst. Dan is het minder druk.

• 15 Oktober 2014 - 13:46

Trudy :

Gaaf ff man. !lijkt me echt super om te zien. ..