eindelijk is het zover!!! Amerika 11-10-14 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu eindelijk is het zover!!! Amerika 11-10-14 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

eindelijk is het zover!!! Amerika 11-10-14

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

11 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Orlando

5 uur, wekker gaat. Pff wat vroeg. Maar ook leuk, Amerika eindelijk. Na lang heeeel lang wachten is het vandaag zover. Alles bij ons? Koffer...check, handbagage...check, paspoorten...check, geld...check, goed humeur...check, tickets...check.
DAAR GAAN WE!!!
Anne en Mien kwamen ons ophalen. Lineke en Marco zouden we bij Schiphol zien. 6 uur we gaan.
Aan
Gekomen op Schiphol. Drukte en nog eens drukte. Inchecken koffers dumpen. En nog even snel een kop koffie en thee drinken met de familie. De uitzwaaiploeg!!!
Daarna afscheid nemen
We zijn geland in Philadelphia. Nu 2 uur wachten op onze andere vlucht. Was een man niet goed geworden in het vliegtuig. Epileptische aanval. Nederlandse man. Gelukkig werd alles goed geregeld en stond er gelijk een ambulance klaar voor hem. Snel de koffers ophalen en door naar de andere gate om verder te vliegen naar Orlando.
Aangekomen bij de gate. Moesten we wachten. Ff lopen en niet zitten. Want na 8 uur zitten is het wel lekker om te staan of lopen. We moeten zo nog 2 1/2 uur vliegen.
Zo we zijn aangekomen in Orlando. Nu wachten op de koffers. Dat kan wel even duren aangezien we met een shuttle naar de aankomst hal werden gebracht. Na een klein half uurtje hadden we eindelijk onze koffers. Op naar de auto verhuur. Gelukkig stonden we vooraan. Alles was in Nederland al geregeld. Dus even tekenen en dan naar de auto.
In de garage aangekomen konden we zelf kiezen wat voor auto we namen. We hebben een Chrysler gekozen. Super fijne auto.
Snel naar onze villa. Wauw wat een gave villa. En dan voor ons 2tjes.
2 woonkamers. Grote keuken. Garage met pooltafel. 4 slaapkamers. 3 badkamers. Privé zwembad en bubbelbad. Wauw. Wat gaaf.
Wel helemaal gaar van het reizen. Dus we besluiten om boodschappen te doen en lekker te relaxen.

• 13 Oktober 2014 - 01:45

Lineke:

Leuk om te lezen hoe het gaat, wat een huis en auto , jullie vallen met je neus in de boter!
    ik blijf het volgen, fijne vakantie!