uitzoeken en boeken - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu uitzoeken en boeken - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Patrick en Wendy - WaarBenJij.nu

uitzoeken en boeken

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Wendy

23 Januari 2014 | Nederland, Waalwijk

Zo naar vele uren thuis op internet gezocht te hebben naar wat we precies willen en kunnen doen in amerika, zijn we er uit.
We gaan 23 dagen in florida naar orlando, crystal river, st petersburg, fort myers, napels, key west, key largo,miami, cruise bahama's, miami.
En dan hebben we het nog niet over wat we allemaal gaan zien.
onder andere: kennedy spacecentre, universal studio's, zeekoeien bij crystal river, krokodillen, baywatch stranden enz enz.

Na 3 keer een hele middag bij het reisbureau gezeten te hebben, hebben we alles vast gezet en de knoop door gehakt. WE DOEN HET!!! WE GAAN NAAR AMERIKA!!!

Nu zijn we volop aan het kijken in folders wat, waar en hoe we iets gaan doen.
Afgelopen zondag zijn we naar de vakantiebeurs geweest en hebben we heel erg veel informatie meegenomen over amerika en dan voornamelijk het gedeelte waar wij heen gaan. Leuk zo'n voorbereiding!!!

Patrick en Wendy

Wij zijn Patrick en Wendy. Houden van reizen. We gaan best vaak op vakantie maar willen nog 1 ding en dat is een grote en verre vakantie: Amerika In oktober gaat deze droom in vervulling.

Actief sinds 29 Dec. 2013